جدیدترین سه پایه های دوربین های DSLR در سال 2019

سه پایه های برتر

در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی و کاربرد سه پایه ها در عکاسی، چند مدل از جدیدترین سه پایه های دوربین و مقرون به صرفه ترین آن ها را نیز به شما معرفی کنیم.

قبلا هم در رابطه با استفاده از سه پایه مطالبی گفته ایم که به اهمیت این وسیله اشاره شده. سه پایه مخصوصا در محیط هایی که دارای شرایط جوی باد خیز و سنگین است، بسیار لازم است.

منبع از سایت www.lifewire.com

با وبلاگ مهرانی کم همراه باشید…


یکی از جدیدترین سه پایه های دوربین در سال 2010، مدل Alta Pro 263AB 100 سه پایه آلومینیومی Vanguard میباشد. ارزش استثنایی و ویژگی های مجموعه ای است که هنوز احساس جدید سال پس از انتشار اصلی خود را به مشتری ارائه میدهد. Alta Pro تنها با 5.38 پوند(2 کیلو 400 گرم ) وزن دارد و حداکثر ارتفاع 69.12 اینچ (1 متر 70 سانت) و با ارتفاع 28.12 اینچ(70 سانتی متر) به طور کامل فشرده شده گسترش می یابد. با بالاترین ارتفاع حداکثر، پایداری بسیار مهم است و Alta Pro در آن بخش این اطمینان را ارائه می دهد و دارای ثبات برجسته و ظرفیت باربری تا 15.4 پوند(حدود 7 کیلوگرم) است. علاوه بر این، پانل های آلیاژ آلومینیومی سه میلی متر و 26 میلی متر، به زاویه های 25، 50 و 80 درجه می رسند تا اطمینان حاصل شود که عکس ها از بسیاری از زوایا، از جمله عکاسی با زاویه بسیار کم گرفته می شوند.

شرکت تولید کننده ادعا می کند که Alta Pro “سه پایه ی همه کاره در جهان” است و با ستون مرکزی شکل شش گوشه ای که از 0 تا 180 درجه تنظیم میشود، به کار می رود. علاوه بر این، Alta Pro علاوه بر تعدادی از موارد اضافی مانند قفل پا سریع و غیرقابل لغزش و همچنین یک سیستم متوقف و قفل چرخش فوری (ISSL) که اجازه می دهد تغییر مکان سریع ستون مرکزی تنها با یک حرکت انجام پذیر باشد . همچنین دارای یک سایبان منیزیم و یک حلقه ضد شوک و حتی با کیف حمل برای حفاظت اضافه شده است.

Vanguard

 


265AB برادر بزرگتر VEO 204AB Vanguard است که همه چیز را به ارمغان می آورد و باعث می شود که برادر کوچکترش برای مسافرت ها بسیار عالی باشد و ثبات بیشتری نیز ارائه دهد. این سه پایه نیز جزو لیست بهترین و جدیدترین سه پایه های دوربین های DSLR قرار میگیرد. عملکرد بالا بارگیری حداکثر بار مصرف را به 17.6 پوند( حدود 8 کیلوگرم) فوق العاده افزایش می دهد که باعث می شود که 265AB از قلمرو مصرف کننده DSLR و به فضای حرفه ای عکاس برسد. با وزن 3.7 پوند (1 کیلو 600 گرم) و حداکثر ارتفاع 59.1 اینچ(1 مترو نیم) و ارتفاع 15.4 اینچ(40 سانت) را هنگام فشرده سازی ارائه می دهد. پانل های آلیاژی آلومینیومی پنج طبقه ای 26 میلی متری دارای سه موقعیت زاویه جداگانه ای هستند.

Vanguard VEO

 


آیا شما یک عکاس حرفه ای با سابقه هستید یا فقط وارد کسب و کار هستید، Manfrotto نامی است که نیازی به معرفی ندارد. Tripod Advanced Travel Trip دارای طراحی سبک و جمع و جور است که ارزش استثنایی را ارائه می دهد. این سه پایه به منظور پشتیبانی از وزن کم تا 17 پوند(7 کیلو 700 گرم) وزن خود را کمی بیش از 4 پوند(بیشتر از 1 کیلو 800 گرم) افزایش می دهد و حداکثر ارتفاع 59.1 اینچ را ارائه می دهد. BeFree هنگامی که فشرده می شود، فقط 17.7 اینچ است، بنابراین حمل آن آسان است در چمدان و یا کوله پشتی جا میشود.

در حالی که در طراحی آن بسیار به وزن توجه داشته اند، BeFree قدرتمند است. همچنین سر توپ آلومینیومی سریع عمل می کند، بنابراین یک عکاس می تواند به سرعت دوربین را برای یک شات هماهنگ کند. انتخاب “زاویه پای” به شما اجازه می دهد بین دو موقعیت جداگانه پایه را انتخاب کنید که آیا شما راست یا چپ هستید.

Manfrotto

 


یکی از سه پایه های عجیب و پر کاربرد که در لیست جدیدترین سه پایه های دوربین های DSLR در سال 2019 قرار میگیرد؛ سه پایه پر کاربرد و انعطاف پذیر Patekfly میباشد. به عنوان یک عکاس، همه چیز در مورد گرفتن بهترین زاویه برای رسیدن به یک شات عالی، کامل است. سه پایه قابل انعطاف Patekfly برای خم کردن و انعطاف پذیری در اطراف انواع سطوح طراحی شده است که به شما کمک می کند عکس هایی را از حتی سخت ترین زاویه ها شکار کنید. آن را به یک چراغ پست، یک صندلی یا حتی یک شاخه درخت بپیچید تا مکان امن و پایدار را بدون توجه به جایی که هست پیدا کنید. این محصول از آلومینیوم و سیلیکون با کیفیت بالا ساخته شده است که به راحتی می توان آن را تمیز کرد. از این سه پایه برای هر دوربین SLR، از جمله ساخته شده توسط نیکون، سونی یا کانن، دوربین های ورزشی مانند GoPro Hero 5/4/3 یا حتی گوشی Android یا تلفن اپل خود استفاده کنید.

Patekfly

 


اگر به سه پایه نیاز دارید که بر روی آن حرکت کنید، این مدل سبک از AmazonBasics یک انتخاب عالی است. این دستگاه سازگاری گسترده ای دارد و به اندازه کافی ارزان است که می توانید بدون هیچ گونه نگرانی در مسافرت های خود همراه خود داشته باشید. این حتی دارای دسته ای ساخته شده است و همراه با کیف حمل خود برای حمل آسان است.

سه پایه 60 اینچ (حدودا 1 مترو نیم) AmazonBasics فقط 3 پوند(1 کیلو 300 گرم) وزن دارد و از 25 اینچ تا 60 اینچ کامل در حداکثر، ارتفاع خوبی در اختیار میگذارد. این سازگار با اکثر دستگاه ها DLSR و دوربین های ویدئویی و GoPros به طور یکسان است. و می تواند تا 6.6 پوند(3 کیلوگرم ) وزن تحمل کند. به طور کلی، این یک پایه جامد و ساده است: دارای دو سطح مختلف تراز حبابی است که به شما اجازه میدهد دوربین خود را در بهترین وضعیت تعادل تنظیم کنید.

AmazonBasics

 


MeFoto یک انتخاب عالی برای عکاسان حرفه ای و حرفه ای است که به دنبال گزینه ای هستند که همه زنگ ها را داشته باشد. وزن GlobeTrotter تنها 4.2 پوند(حدود 2 کیلوگرم) است که به سه پایه 64.2 اینچی در حداکثر ارتفاع و در حالت فشرده 16.1 اینچ میشود. GlobeTrotter با ارائه دو موقعیت زاویه جداگانه پشتیبانی خوبی به کاربران میدهد.

GlobeTrotter همچنین دارای پاهای پیچ و تاب است که با یک سیستم ضد لغزش کار می کند تا اجازه حرکت سریع را داشته باشد. پاهای GlobeTrotter همچنین می توانند در زوایای جداگانه قفل شوند تا تیراندازی در زمین های نامنظم یا ناهموار را فعال کنند. سه پایه همچنین دارای یک قلاب ستون مرکزی محصور شده است که امکان تعویض وزن اضافی را برای ثبات بیشتر فراهم می آورد. لازم به ذکر است، GlobeTrotter را می توان با جدا کردن ستون جداگانه و یک پایه سه پایه به یک مونوپاد تبدیل کرد.

 


اگر شما به دنبال بهترین سه پایه برای دوربین های سنگین هستید، قطعا Gitzo GK3532-82QD بهترین گزینه برای انتخاب است. وزن آن تنها 5 پوند(2 کیلو 200 گرم) است، ساخت سه بخش استاندارد برای حمل آسان است. خوشبختانه، قابلیت حمل و نقل، کیفیت ساخت را قربانی نمی کند زیرا Gitzo بسیار با دوام است. با لوله های کربنی، پره های فیبر کربن مدول و قطر پایه های بزرگ، پایه آن در زمین صاف یا ناهموار است.

حداکثر ارتفاع 68.9 اینچ و حداقل ارتفاع 7.09 اینچ میباشد. Gitzo گزینه بسیار انعطاف پذیری است. زوایای پا را می توان از موقعیت 24، 55 و 82 درجه منتقل کرد. قفل کردن هر پا توسط G-lock Ultra twist-lock آسان است.

کفی پایه برای یک دوربین 2.6 اینچی DSLR مناسب است. کنترل اصطکاک و مانور و تغییر موقعیت آسان از دیگر ویژگی های این سه پایه میباشد. یک آداپتور آزمایشی سریع با حرکت دادن دوربین به حرکت در موقعیت جدید کمک می کند.

 

سه پایه های دوربین

 


سه پایه آلومینیومی BONFOTO B671A یک ارزش برجسته ارائه می دهد و دارای ویژگی های بسیاری است که احتمالا در گزینه های بسیار گران تر پیدا خواهید کرد. وزن 2.9 پوند و ظرفیت بارگیری 17.6 پوند است که برای برچسب قیمت مناسب است. BONFOTO قادر است به حداکثر ارتفاع 55 اینچ(1 مترو 30) و حداقل ارتفاع 15 اینچ برسد، BONFOTO برای هر دو سفر به اندازه ای مناسب است و همچنین می توان به وسیله آن از چشم انداز و پرتره تصویربرداری کرد.

این ممکن است در موقعیت های مختلف یا مکان های مختلف مفید باشد که سه پایه نمی تواند با تمام سه پایه دسترسی پیدا کند یا تثبیت کند. علاوه بر این، دو سطح حباب تراز برای موقعیت ثابت وجود دارد و همچنین پاها چهار بخش که با یک دستگیره پیچشی برای ثبات بیشتر قفل می شوند. کیف حمل و نقل نیز برای محافظت در نظر گرفته شده است.

جدیدترین سه پایه های دوربین

 

ارسال دیدگاه