ده مدل از بهترین دوربین DSLR در سال 2020 با قیمت مناسب

دوربین های dslr2020

بهترین دوربین DSLR در سال 2020

دوربین های DSLR سال های بسیاری است که در دنیا شناخته شده اند ،و ما امروزه به خوبی می توانیم که دوربین خوب از بد را بر اساس مشخصات آن مانند قیمت ، خوش دستی ، کارایی ، زوم لنز و وضوح تصویر ، تشخیص دهیم. در این مقاله قصد داریم که ، راهنمایی ساده ای برای خرید بهترین دوربین DSLR در سال 2020 ،برای هرنوع از عکاسان با هر نوع بودجه ای معرفی نماییم.

وقتی از شما در مورد بهترین دوربین DSLR پرسیده شود ، قطعا اولین دوربینی که به ذهنتان می رسد ، دوربین Nikon D850 می باشد ،که هر چیزی که از یک دوربین DSLR نیاز دارید در خود جای داده است. اما این دوربین قطعا برای همه عکاسان با بودجه های معمولی و یا عکاسان مبتدی مناسب نیست.

دوربین های dslr2020
بهترین دوربین DSLR سال 2020 چیست؟

لیست بهترین دوربین DSLR در سال 2020

در لیست زیر رتبه بندی بهترین دوربین DSLR در سال 2020 صورت گرفته است.

 

  1. دوربین Nikon D850

غیر ممکن است که بتوانید دوربینی به شگفت انگیزی این مدل نیکون پیدا کنید ، البته که در طرف دیگر قضیه باید گفت که این دوربین بسیار گران نیز می باشد اما یکی از بهترین کیفیت عکس های حال حاضر بین دوربین های DSLR را ارائه می دهد ، علاوه بر این ، این دوربین پکیج کاملی از ویژگی های مفید همراه با بدنه ای سبک و مقاوم می باشد.

دوربین های2 dslr2020
دوربین Nikon D850 ،بهترین دوربین DSLR در سال 2020

همچنین ، سنسور 45 مگاپیکسلی که بالاترین رزولوشن عکس را بین تمامی عکس ها ارائه می دهد ، همه و همه باعث شده اند تا این دوربین بهترین دوربین DSLR سال 2020 باشد.تنها عیب این دوربین قیمت بالای آن می باشد که برای کارهای حرفه ای بسیار طبیعی می باشد.

2.دوربین Nikon D3500

از مزایای این دوربین می توان به سنسور 24 مگاپیکسلی و قیمت بسیار مناسب آن اشاره نمود ، و از معایب آن نیز می توان به کنترل خارجی ضعیف و ساده اشاره نمود. عیب دیگر این دوربین نیز می تواند این باشد که تنها با رزولوشن فول اچ دی می تواند فیلمبرداری کند.اما با این حال این دوربین یکی از عالی ترین دوربین ها می باشد و با توجه به قیمت خوب و دیگر موارد ، جایگاه دوم بهترین دوربین DSLR در سال 2020  ، را می توان برای آن مناسب دانست.

دوربین Nikon D3500
دوربین Nikon D3500

3.دوربین Canon EOS 90D

این مدل قدم به  قدم درحال افزایش و پیشرفت در بازار می باشد که این امر به لطف سنسور 32.5 مگاپیکسلی آن و همچنین اینکه مانند مدل قدیمی تر آن یعنی EOS 80D می تواند به خوبی و بدون قطعی فیلم ها را با کیفیت 4K ضبط کند محقق شده است.همچنین باتری 1300 شاتی آن ، دوام بالاتری از میانگین باطری که نیاز دارید برای شما فراهم میکند .علاوه بر آن بدنه این دوربین نیز به عنوان سورپرایز، در این مدل مقاومت در مقابل آب و غبارات را نیز ارائه داده است. اما معایب این دوربین نیز می تواند شامل فرمت ذخیره سازی پیشفرض JPEG باشد که چندان دلچسب نیست و همچنین در این دوربین نگهدارنده ها بر پایه سنسور ها نیستند. با این حال با توجه به ویژگی های عالی این دوربین می توان مقام سوم بهترین دوربین DSLR در سال 2020 را برازنده آن دانست.

دوربین Canon EOS 90D
دوربین Canon EOS 90D

4.دوربین Nikon D7500

شاید شما به سری D500 برند نیکون علاقه داشته باشید اما ، بودجه کافی برای خرید آن ها را نداشته باشید! خوب اگر شما برخی ضعف های جزئی سری D7500 نیکون را نادیده بگیرید ، احتمالا این دوربین برای شما بهترین کار را انجام می دهد. سنسور 20.9 مگاپیکسلی این دوربین ، کیفیت بسیار عالی را به شما ارائه می دهد ،و همچنین به شما امکان ضبط فیلم با کیفیت 4K را نیز ارائه می دهد ، چه چیزی بیشتر از این از یک دوربین با قیمت متوسط می خواهید ؟ البته مشکلات جزئی این دوربین می تواند شامل این باشد که تنها یک اسلات کارت حافظه در خود دارد و همچنین فوکوس بر روی اجسام متحرک در آن کمی کند عمل می کند. با این همه این دوربین مقام چهارم بهترین دوربین DSLR  در سال 2020 را ، دریافت می کند.

دوربین Nikon D7500
دوربین Nikon D7500

5. دوربین Canon EOS Rebel SL3 / EOS 250D

این مدل از اقتصادی ترین سری های CANON می باشد ، که دارای ویژگی های قدرتمند و خوب می باش و به وسیله راحتی نگهداری آن به دلیل اندازه کوچکش شناخته می شود ، هرچند که مدل D3500  نیکون حتی از این هم کوچک تر می باشد ! اما فاقد صفحه ال سی دی تاشوی این مدل کنون می باشد . این دوربین ، همچنین قابلیت ضبط 4K فیلم ها را نیز به شما ارائه می دهد اما این ضبط کمی کراپ شده است ، که این یکی از معایب این دوربین شناخته می شود. با همه این ها به دلیل نکات مثبت این دوربین می توان رتبه پنجم بهترین دوربین DSLR در سال 2020  را به آن نسبت داد.

دوربین Canon EOS Rebel SL3 / EOS 250D
دوربین Canon EOS Rebel SL3 / EOS 250D

 

دوربین های دیگر در رتبه بندی بهترین دوربین DSLR در سال 2020

دوربین های دیگری نیز از نظر اقتصادی و کیفیت در رتبه بندی بهترین دوربین DSLR در سال 2020 قرار می گیرند؛ که رتبه بندی آن ها به شرح زیر می باشد.

     6.Canon EOS 6D Mark II

     7.Nikon D750

     8.Canon EOS 5D Mark IV

     9.Canon EOS 7D Mark II

     10.Pentax K-1 Mark II

بهترین دوربین DSLR در سال 2020
بهترین دوربین DSLR در سال 2020

نتیجه گیری بهترین دوربین DSLR در سال 2020

 در مقاله بالا به دنبال  بهترین دوربین DSLR در سال 2020 به دنبال باکیفیت ترین دوربین ها بودیم که علاوه بر کیفیت و ویژگی ها ، ارزش خرید و قیمت آن ها را نیز بررسی نمدیم و به نتیجه رسیدیم که دوربین Nikon D850 را می توان بهترین دوربین DSLR در سال 2020 دانست  ، اما قضیه به همینجا ختم نمی شود ، چرا که قیمت این دوربین بسیار بالا می باشد و این قضیه باعث این شده است که این دوربین برای همه مناسب نباشد. با این وجود دوربین هایی از کنکون معرفی شد که می توانند به خوبی جایگزین این مدل برای افراد با بودجه کمتر شود. همچنین از Nikon D3500 به عنوان یک دوربین اقتصادی یاد شد که برای افراد مبتدی، می تواند بهترین گزینه خرید در لیست بهترین دوربین DSLR در سال 2020 باشد.

 

 مهرانی کم، خریدی مطمئن و اقتصادی با مجموعه ای از دوربین های دست دوم  حرفه ای

Reference: techradar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *