دوربین جدید کانن از سری EOS R یک نمونه مقرون به صرفه خواهد بود

جدیدترین دوربین کانن

طبق یک گزارش جدید، ممکن است دوربین جدید کانن از سری محبوب EOS R با قیمت اقتصادی و در رده پایین‌تر عرضه شود. به نظر می‌‌رسد، کانن، کمپانی پیش‌رو در ساخت دوربین‌های عکاسی، یک معرفی رسمی و مهم برای علاقه‌مندان به دنیای عکاسی را در نظر گرفته باشد. رسانه‌ای با نام «کانن واتچ» به تازگی این نوید را داده که بالاخره افراد با بودجه محدود هم امکان خرید دوربین‌های باکیفیت شرکت کانن از سری EOS R را خواهند داشت. این دوربین در شرف معرفی نمونه اقتصادی و پایین‌-رده از شرکت کانن خواهد بود که ممکن است با قیمت نزدیک به 1600 دلار عرضه شود.

شاید 1600 دلار چندان ارزان به نظر نرسد اما این قیمت به مراتب از نمونه از پیش عرضه شده‌ی از سری EOS R پایین‌تر است. دوربین جدید کانن به عنوان یک محصول عکس‌برداری تمام فریم و بدون آینه و البته تحت برند محبوب این شرکت به صرفه به نظر می‌رسد. در حالی خبر عرضه دوربین جدید کانن در یک نمونه اقتصادی شنیده می‌شود که تاکنون گزارش‌ها، بیش‌تر مبتنی بر عرضه یک محصول بالارده تحت نام سری EOS R بوده است. گزارش‌های قبلی بیشتر به عرضه یک دوربین با سنسور 100 مگاپیکسلی اشاره می‌کردند اما نمی‌توان این تصور را داشت که کانن دوربین فول فریم و 100 مگاپیکسلی خود را با قیمت 1600 دلار عرضه کند.

با توجه به عرضه همیشگی محصولات بالا-رده از شرکت کانن و طبق شایعاتی که تاکنون به دست آمده، پیش‌بینی می‌شود شاهد عرضه دو نمونه پایین-رده و بالا-رده از سری EOS R در سال جاری باشیم. نسخه کنونی این سری در سال گذشته توسط کانن عرضه شد که در واقع یک نمونه میان-رده به حساب می‌آید. شاید کانن قصد گسترده کردن انتخاب‌ها از این سری محبوب را دارد و می‌خواهد دو نمونه اقتصادی و پرچم‌دار را در کنار مدل متوسط فعلی عرضه کند.

اطلاعات چندانی در مورد دوربین جدید کانن وجود ندارد، با این حال، خبر عرضه یک دوربین مقرون به صرفه از سری باکیفیت EOS R، هر علاقه‌مند به عکاسی را خوشحال می‌کند. با وجود نبود اطلاعات خاص در مورد مشخصات این دوربین اما طبق روال، پیش‌بینی می‌شود تا به زودی شاهد درز اطلاعات یا معرفی رسمی دوربین اقتصادی و پایین-رده کانن باشیم.

منبع: دیجی رو

ارسال دیدگاه