چه دوربین هایی را در سال 2020 خواهیم دید؟

بهترین دوربین های سال 2020

?What cameras can we expect to see in 2020

پیشنهاد خرید

دوربین دست دوم کانن EOS R50

42,000,000 تومانخرید کنید

چه دوربین هایی را در سال 2020 خواهیم دید؟

سال گذشته چیزی مثل یک سال پرنعمت برای دوربین های جدید بود، بنابراین احتمالاً سال 2020 می تواند با آن مطابقت داشته باشد؟ جدیدترین دوربین rumors حاکی از آن است که طیف وسیعی از مدل های جدید ازجمله Canon، Nikon، Sony، Fujifilm، Panasonic و Olympus انتظار می رود که فرصت خوبی برای مطرح شدن و دیده شدن در بازارهای جهانی را داشته باشند.

با این وجود، آخرین مدل های مربوط به دوربین rumors حاکی از آن است که سال 2020 برای عکاسان سال هیجان انگیز تری خواهد بود، چرا که تا به حال رقابت توسط دوربین های بدون آینه اینقدر شدید نبوده است. اکنون Canon، Nikon و Panasonic کاملاً وارد یک جنگ دوربین های بدون آینه شدهاند، به وضوح در آینده ای نه چندان دور خواهیم دید که این شرکت ها از قیمت اولیه برای پیروزی خود در رقابت استفاده می کنند – که به معنی انتخاب بیشتر برای طیف وسیعی از علاقه مندان با درنظر گرفتن جوانب مثبت کار است.

این بدین معنا نیست که مدل های سنتی دوربین های DSLR در حال حاضر معلوم نیست به کدامین سو در حال حرکت هستند بلکه در حال حاضر مدل های جدید مانند Nikon D780 و Canon 1DX Mark III  نشان می دهند که اشتهایی برای تولید مدلهای ‘ترکیبی’ از دوربین ها وجود دارد که یک پیمانه بدون آینه را به کیک DSLR سنتی اضافه می کنند.

بنابراین بزرگترین و بهترین دوربین های rumors که امسال تاکنون شاهد آنها بوده ایم کدامند؟ ما همه چیزهایی را که در مورد نرخ های تازه سازی سنتی برای برخی از خطوط خاص می دانیم با برخی از جدیدترین نشت ها ترکیب کرده ایم تا بتوانیم این گردهمایی به طور مرتب و جدیدترین دوربین های rumors مربوط به هر تولید کننده را به شما ارائه دهیم.

در اینجا بهترین دوربین های بدون آینه حال حاضر جهان ارائه شده اند

این دوربین ها دوربین های DSLR بدون آینه هستند: می توان آنها را 10 تفاوت کلیدی بشمار آورد

این 10 مورد همان مواردی هستند که باید در انتخاب دوربین بدون آینه بعدی خود آنها را جستجو کنید

پیشنهاد خرید

دوربین دست دوم سونی Sony ZV-e10

40,500,000 تومانخرید کنید

دوربین  2020

پیشنهاد خرید

دوربین دست دوم کانن 7D II

20,000,000 تومانخرید کنید

دوربین Canon  2020

کانن (Canon) تأیید کرده است که یک همراه حرفه ای بدون آینه با انواع دوربین های EOS R و EOS RP در خط تولید است و انتشار نسخه اسنپرس اسپرت سطح حرفه ای EOS 1DX Mark III  را نیز تأیید کرد. اما آیا می توانیم به زودی شاهد بروزرسانی های مدل  EOS 5D Mark IV  نیز باشیم؟

دوربین Nikon  2020

آیا در کنار دوربین های Z6 و Z7 بدون آینه کامل نیکون (Nikon) که تولید شده و اکنون به کار گرفته می شوند و APS-C Z50 که اخیراً انتشار آن اعلام شده است، می توانیم یک سطح مدل بالاتر  Z9 آنها را نیز داشته باشیم؟ یا آیا ممکن است یک مدل جوان تر به آنها ملحق شود؟ مطمئناً دوربین هایی چون Nikon D6 DSLR دوربین هایی شناخته شده ای هستند.

دوربین Sony 2020

با ورود Alpha A7 III و Alpha A7R IV به دنیای دوربین های امروزی، پیر شدن مدل Alpha A7S II  کاملا احساس شده و بروزرسانی آن به یک امر ضروری مبدل گشته است. آیا در جای دیگر، آیا ورود Alpha A6600 به معنای این است که دوربین rumors Alpha A7000  تابش نور را نمی بیند؟

دوربین Fujifilm  2020

فوجی‌فیلم (Fujifilm) در سال 2019 سال پر مشغله ای داشت و اخیراً GFX 100، X-A7  و X-Pro3  وارد بازار دوربین های جهان شده اند. پس در ادامه چه خواهد شد؟ به نظر می رسد مدل های بسیار بسیار شبیه فوجی فیلم X-T4، X100V و X-T200 خیلی زود وارد بازارمی شوند تا شروع رقابتی دیگر را با دوربین های مطرح دنیا آغاز نمایند.

دوربین Panasonic  2020

پس از شروع به کار، پاناسونیک با نام تجاری جدید و کامل انواع بدون آینه آن با S1R وS1، و اخیراً S1H  تولید و عرضه شدند؛ حال سوال اینجاست که این غول الکترونیک ژاپنی در سال آینده از چه چیز دیگری رونمایی خواهد کرد؟

دوربین Olympus  2020

پس از ورود دوربین OM-D E-M1X قدرتمند و حرفه ای و TG-6 که تماما امکاناتی ضد هم داشتند، تولید و عرضه Olympus OM-D E-M5 Mark II دنیای دوربین های حرفه ای را تازه کرد. این ایده و مدل حرفه ای بلافاصله پس از گمانه زنی های مبنی بر اینکه آیا شرکت می تواند بخش دوربین خود را تعطیل کند یا خیر، مطرح شدو از این رو برای شرکت المپوس (Olympus) نوعی تحول محسوب می شود؛ بنابراین این سوال مطرح می شود که آیا به زودی شاهد یک دوربین جدید المپوس خواهیم بود یا خیر؟

 برای مشاوره در خرید و آشنایی با دوربین های دست دوم و اکبند بیشتر با مهرانی کم در تماس باشید.

Reference: techradar
ارسال دیدگاه