کانن EOS R5، یک دوربین فوق العاده

دوربین کانن r5

کانن EOS R5  به عنوان بهترین دوربین در آینده فناوری معرفی شد

دوربین کانن مدل Canon EOS R5، که بهترین مدل کانن می باشد توسطteach reader T3 DCW  انتخاب گردید. این دوربین به عنوان یک بخش از جوایز آینده معرفی شد که ماحصل همکاری بین سایت های future publishing من جمله Digital camera world ،Teach reader،T3، Android central بود که این دوربین به عنوان بهترین دوربین مورد انتخاب قرار گرفت. جوایز انتخاب آینده یک بخش از جوایز فناوری هستند که برندگان توسط کارشناسان حرفه ای در زمینه های مرتبط انتخاب شدند. و دوربین کانن Canon EOS R5 به عنوان بهترین دوربین در آینده فناوری معرفی شد.

 

رقابت:

رقابت بسیار سختی بین دوربین های حرفه ای و برجسته وجود داشت که بعضی از آن ها از قابلیت 8K R5 برخوردار بودند. همچنین بدنه ی قوی که این دوربین داشت از محبوبیت بالایی برخوردار بود که توسط پنل Future choice awards، کانن Canon EOS R5 به عنوان بهترین دوربین درآینده فناوری معرفی شد.

 

سایر جوایز:

نه تنها دوربین های سنتی موفق به دریافت جایزه شدند، دستگاه های تصویربرداری جیبی نیز جایزه دریافت کردند، زیرا این دستگاه ها به دنیای مدرن امروز مرتبط هستند. با وجود این که سامسونگ گلکسی اس بیست و یک اولترا جایزه ی بهترین گوشی هوشمند را به خود اختصاص دارد ولی جایزه ی بهترین دوربین گوشی موبایل به آیفون سیزده پرو/آیفون سیزده پرومکس رسید.

جایزه بهترین نرم افزار و سخت افزار:

جایزه بهترین نرم افزار Wondershare، filmora است که یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش ویدیو در حال حاضر است. و جایزه ی بهترین نسخه ی سخت افزار Rivian برای R1T بود که یکی از جالب توجه ترین خودروهای الکتریکی است که در آینده به مشتریان عرضه می شود.

تصویر ساز های حرفه ای و Canon EOS R5:

برای تصویر سازهای حرفه ای که نیاز به وضوح، سرعت و قابلیت های ویدئو دارند، Canon EOS R5 وجود دارد. این دوربین بدون آینه فول فریم است که با تنظیم استاندارد جدیدی برای تطبیق پذیری، دارای سنسور CMOS 45 مگاپیکسلی جدید می باشد که ضبط ویدیوی خام 8K، عکاسی پیاپی 12 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی را ممکن می سازد و اولین دوربین EOS می باشد که همچنین دارای سنسور 5 محوره است.

ادمین
ارسال دیدگاه